Toms Collectie
28 januari 2015: Ik geef niet op!

Na de uitspraak van het Gerechtshof in Amsterdam heb ik beloofd zo snel mogelijk ebooks waarvan ik de legaliteit niet kan vaststellen van mijn site te verwijderen. Helaas blijven er hierdoor veel minder ebooks over, maar ik ga gewoon verder met een kleinere collectie. De uitgevers hebben dus in eerste instantie gekregen wat ze wilden: de handel in tweedehands ebooks is praktisch tot een halt gekomen.

Maar ik geef niet op, zo heb ik gelijk aangekondigd dat ik ga proberen een Nederlandse Spotify voor ebooks, een soort all-you-can-read-dienst voor een vast bedrag per maand, te maken. Voor € 5,- per maand kunnen klanten straks onbeperkt ebooks lezen. En vanaf vandaag doneer ik € 0,50 per ebook aan de auteurs om illegaliteit in de ebookhandel te verbannen.

Bronnen: hpdetijd.nl, boekblad.nl, volkskrant.nl, lesen.net, cultuur.eenvandaag.nl, twinklemagazine.nl

« Terug naar overzicht Bekijk vorig bericht »
Over Tom | Veel gestelde vragen | Hulp
KvK 597 110 27 | BTW NL85 361 403 B01 | Plein 1945 #27, 1251 MA Laren (NH) | support@tomkabinet.nl | + 31(0)35 201 8894